سما قائمشهر

سما قائمشهر

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 23002
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ سما.قائمشهر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

اولین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سما دانشگاه هاي آزاد اسلامي سراسر   کشور  با حضور نزدیک به 200ورزشکار از 11منطقه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامي  واحد قائم شهر برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهراین دوره از مسابقات كه  در  سالن هاي ورزشی امام علی حبیبی و کهنسال شهرستان قائم شهر و در  رشته هاي فوتسال و والیبال برگزار شد تیم منطقه 8 در هر دورشته فوتسال و واليبال به مقام قهرمانی دست یافت .

 در آئين افتتاحیه این المپیاد که با حضور مهندس خلیلی دبیر منطقه 3 سازمان سما ، شیرآلی پور مدیریت تربیت بدنی سازمان سما ، یزدانی معاون اداری و مالی واحد قائم شهر و دیگر مسئولان استان و شهرستان برگزار شد ، علیرضا داداش زاده ،رئیس مرکز سما واحد قائم شهرباخیر مقدم به ورزشکاران از درایت و تدبیر ریاست سازمان سما كشور تقدیر کرد و گفت : برگزاری  این بازی ها  علاوه بر تامین سلامت بازیکنان ، نشاط جسم وروح آنان را افزایش داده و منجر به افزایش بهره وري کاری آنان خواهد شد .

در پايان اين دوره از مسابقات  و در رقابت های فوتسال كه  با حضور 10 تيم در سالن امام علی حبیبی برگزار شد ، تیم های منطقه 8 ، منطقه 6 و منطقه 9  مقام هاي اول تا سوم را کسب نمودند .ودرمسابقات والیبال که با حضور 5 تیم در سالن کهنسال و بصورت دوره ای برگزار شد تیم های منطقه 8 ، منطقه 9 ومنطقه 5 مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم منطقه 3 اهدا شد و و علیرضا داداش زاده بازیکن منطقه 3 به عنوان  بازیکن برتر این دوره از بازی ها برگزیده شد .

 درآئين اختتامیه مسابقات ، شیرآلی پور مدیر محترم تربیت بدنی سازمان سما با بیان برگزاری مناسب  این المپیاد گزارشی از وضعیت  رقابت تیم ها ارائه نمود و گفت:  بعد از نشست های متعدد ، توانستیم سازمان سما را متقاعد كنيم تا این المپیاد براي نخستين بار برگزار گردد و اگر همکاری مرکز سما دانشگاه آزاد اسلامي  واحد قائم شهر نبود مطمئنا ما نمی توانستیم در برگزاری آن موفق باشیم .

شايان ذکر است در آئين اختتامیه  ، سرپرستان تیم ها با صدور بیانیه ای از مهندس ميرشمسي رئيس سازمان سما كشور به خاطر ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان تقدیر كردند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط اشکان حاجیان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک